viernes, 15 de enero de 2016

Winter Card

Hello everyone! This is Luisa and today I want to share with you this simple and easy card that I made with the January 2016 Card Kit from Simon Says Stamps.

Hola a todos. El día de hoy les quiero compartir una simple y fácil tarjeta que hice con el kit de Enero 2016 de Simon Says Stamp.


I used some stickers to my focal point -aren't they cute?. I stamped with versamark the blue oval to add texture. This die is from Darice.

Usé algunas calcomanías a mi centro focal, apoco no estan lindas?. Estampé con versamark para agregar textura al ovalo azul. Este die es de la marca Darice.


For the glitter touch I added three enamels dots just in one side of the oval.

Para el toque brillosito, agregué tres enamel dots sólo de un lado del ovalo.


I stamped the sentiment with Memento tuxedo black ink and the heart with festive berries Distress Ink.

Estampé la frase con tinta Memento y el corazón con tinta distress -festive berries.


Here is a video with the process and if you want to see the card kit better =) (Spanish)
Aquí esta el video del proceso y por si quieres ver el kit a detalle.



I hope you like it. Thank you for stopping by. Don't forget to leave me a comment because that motivates me to continue. See you soon =)

Espero que les haya gustado. Muchas gracias por haberme visitado el día de hoy. No olviden dejarme un comentario porque eso me motiva a seguir. Hasta la próxima =)




8 comentarios:

  1. I loved your winter card... it's so cute!

    ResponderEliminar
  2. I loved your winter card... it's so cute!

    ResponderEliminar
  3. Yo quiero ese kit! jjjj te quedó linda esa tarjeta!

    ResponderEliminar
  4. Yo quiero ese kit! jjjj te quedó linda esa tarjeta!

    ResponderEliminar
  5. Please continue! Your card is super cute I love the face!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...